Filtr HME, wymiennik ciepła i wilgoci tzw. sztuczny nos 30 szt./op. do rurki plastikowej (filtr papierowy)
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Servox Tracheo Nose P - filtr papierowy tzw. sztuczny nos
Cechy produktu:
- filtr dla osób dorosłych
- efektywny filtr papierowy
- służy do nawilżania, podgrzewania i filtrowania powietrza do oddychania dla osób intubowanych lub po tracheotomii
- może być podłączany do wszystkich rurek tracheotomijnych przy pomocy standardowego złącza 15mm
- posiada złącze 5mm do dodatkowego doprowadzenia tlenu
- zalecana objętość oddechowa 250 – 1000ml
- posiada zawór upustowy w obudowie
- obudowa plastikowa z poziomymi elementami mocującymi wkład zapewnia łatwą obsługę
- jednorazowy
- pakowany pojedynczo, sterylny
- filtr nie nadaje się do regeneracji, musi zostać wymieniony po maksymalnie 24 godzinach pracy lub nawet częściej w zależności od zanieczyszczenia.
- pojemność wewnętrzna: 12,5 ml
- cena za pudełko 30szt.
Pojemność oddechowa (zalecany przedział) – 250-1000 ml.
Objętość wewnętrzna: 12,5 ml.
Utrata nawilżenia po godzinie:
VT = 250 ml :10,2 mg/l
VT = 500 ml : 12,6 mg/l
VT = 750 ml : 17,0 mg/l
VT = 1000 ml : 17,6 mg/l
Spadek ciśnienia w ciągu godziny (VT=500ml):
Wdech: Wydech:
30 l/min = 0,43 hPa 30 l/min = 0,32 hPa
60 l/min = 1,07 hPa 60 l/min = 0,81 hPa
90 l/min = 2,13 hPa 90 l/min = 1,62 hPa
Waga: 6.8 g
Wejścia: - 15 mm – do podłączenia 15 mm standardowego łącznika rurki intubacyjnej lub kaniuli tracheotomijnej.
Jeśli posiadasz zlecenie na wyroby medyczne od lekarza na wymienniki ciepła i wilgoci. Kod T.03.01 wybierz opcję „ Z refundacją NFZ”. Następnie dodaj produkt do koszyka. Po przejściu do płatności w polu „uwagi do zamówienia” podaj unikalny nr zlecenia NFZ/kod dostępu i PESEL.
Refundacja NFZ przysługuje na 35 szt. wymienniki ciepła i wilgoci raz na miesiąc.
Wartość refundacji wynosi 5,22 zł (90% z limitu 5,80 zł).
To jest wyrób medyczny. Używaj go zgodnie z instrukcją lub etykietą.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.