Maska twarzowa do aparatów cpap firmy Sefam, model Breeze Comfort rozmiar L ze wspornikiem na czoło
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Maska pełno-twarzowa (obejmująca usta i nos) model: Facial Breeze Comfort w rozmiarze L
Wygodna maska do urządzeń cpap i auto cpap, bipap. Kompatybilna z większością aparatów do bezdechu sennego.
Konstrukcja maski:
- plastikowy stelaż z silikonową częścią obejmującą usta i nos wraz ze stabilizatorem (wspornikiem) na czoło.
- Regulacja oparcia czołowego (wspornika) możliwa jest poprzez naciśnięcie w obu stron 2 elementów i przesunięcie ich w górę lub w dół. Zakres przesunięć - 5, pozwala na indywidualne dopasowanie.
- Maska twarzowa ma złącze do podłączenia tlenu. Funkcja ta jest przydatna, gdy potrzebna jest dodatkowo tlenoterapia.
- Ciche, obrotowe kolanko zapewnia lepszy komfort podczas snu.
- Przy podawaniu ciśnienia 10 cmH2O przez aparat hałas jaki generuje praca urządzenia wraz maską to 27.5 dBA.
- Zatrzaski mocujące uprząż oraz pasy zakończone rzepami umożliwiają optymalne dopasowanie maski. Raz ustawione - dopasowane paski. Odpinanie uprzęży z maski poprzez klips.
Wymiary maski - korpusu silikonowego w rozmiarze L: 10,9 cm długość x 8,4 cm szerokość.
Maski Breeze Facial Comfort występują w 3 rozmiarach: S, M i L.
Jak dobrać rozmiar maski?
- Przyłóż linijkę do twarzy od kącika oczu do wgłębienia na brodzie pod dolną wargą.
- Odczytaj wymiar.
- Large – Duża >10 cm
- Medium – Średnia 9 – 10 cm
- Small – Mała 8 – 9 cm
Jeśli posiadasz zlecenie na wyroby medyczne od lekarza na maskę do aparatu do leczenia obturacyjnego bezdechu sennego Kod P.102A lub U.02.02 wybierz opcję „ Z refundacją NFZ”. Następnie dodaj produkt do koszyka. Po przejściu do płatności w polu „uwagi do zamówienia” podaj unikalny nr zlecenia NFZ/kod dostępu i PESEL.
Refundacja NFZ przysługuje na 1 maskę raz na 6 miesięcy.
Wartość refundacji wynosi 180 zł (90% z limitu 200 zł).
To jest wyrób medyczny. Używaj go zgodnie z instrukcją lub etykietą.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.